آموزشگاه تخصصی زبان انگلیسی
آیلتس پاپ

Idiom In Use

دانلود کتاب های English Idioms in Use

يادگيري اصطلاحات يک زبان به دليل کاربرد و تنوع بي شمار، يکي از زمينه هاي بسيار دشوار در يادگيري زبان دوم است. اما کتاب های English Idioms in Use اين بخش سخت از يادگيري زبان را چنان سامان يافته و اصولي پيش مي برد که زبان آموزان درآخر مي توانند به درک درستي از اصطلاحات گوناگون دست يابند.
هر جلد اين کتاب ها بيش از هزار اصطلاح را در برگرفته و داراي 60 درس مي باشد. هر درس ابتدا اصطلاحاتي را معرفي کرده وسپس تمرين هايي براي نحوه کاربرد انها ارائه مي دهد. کتاب به سه بخش تقسيم شده است که بخش نخست به مفاهيم پايه و ماهيت و کاربرد اصطلاحات و بخش دوم به انواع اصطلاحات و بخش سوم نيز به معرفي و تشريح اصطلاحات مي پردازد.
این کتاب ها در دو سطح Intermediate ,Advanced  براي سطح متوسط وپیشرفته در حوزه زبان محاوره ای تهيه شده است و براي فراگيري دستورزبان بصورت خودخوان نيز انتخابي بسيار عالي است. توجه داشته باشيد که براي خواندن اصولي کتاب حتما بايد طبق دستورالعمل هاي مولفين در ابتداي کتاب عمل کرده و يادگيري و پيشروي اصولي را براي خود رقم بزنيد. اين کتاب براي کساني که مي خواهند در آزمون هايي مانند CAE و CPE يا IELTS شرکت کنند مي تواند کمک بزرگي باشد .

D O W N L O A D B O X
idiom advanced

Download PDF

idiom inter

Download PDF

باز کردن چت